www.zelateria.ro

Bine ați venit pe www.zelateria.ro, un site operat de SC Zexe Cofeturi SRL (CUI: RO 33419200, Reg.Com.: J40/8783/2014), cu sediul în București, Sector 2, Str. Mașina de Pâine 49-51, denumită în continuare „Zelateria”. Utilizarea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Prin accesarea și utilizarea site-ului, se consideră că sunteți de acord cu acești termeni.

1. Acceptarea și modificarea termenilor

1.1 Acceptarea termenilor

Prin accesarea și utilizarea site-ului, confirmați că ați citit, înțeles și acceptat Termenii și Condițiile prezentate. Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

1.2 Modificarea termenilor

Zelateria își rezervă dreptul de a modifica periodic Termenii și Condițiile, fără notificare prealabilă. Actualizările vor fi publicate pe această pagină, iar continuarea utilizării site-ului constituie acceptarea modificărilor. Recomandăm verificarea periodică a acestei pagini.

2. Produsele și serviciile oferite

2.1 Descrierea produselor

Produsele disponibile pe www.zelateria.ro includ prăjituri, torturi și alte deserturi realizate cu ingrediente atent selecționate și rețete autentice. Imaginile de pe site sunt cu titlu de prezentare, iar produsul final poate prezenta diferențe care nu afectează calitatea.

2.2 Alergeni

Produsele noastre pot conține următorii alergeni: gluten, lapte, ouă, arahide, soia sau nuci. Datorită procesului de producție, nu putem exclude prezența urmelor de alergeni. Vă recomandăm să verificați descrierea produselor și fișele nutritionale detaliate prezente pe site la secțiunea: Informații Nutriționale detaliate Produse.

2.3 Produse personalizate

Produsele pot fi și personalizate, iar acestea sunt realizate la comandă și necesită plasarea comenzii cu cel puțin două zile lucrătoare înainte. Pentru comenzi complexe sau evenimente speciale, recomandăm să ne contactați în avans.

2.4 Disponibilitatea produselor

Produsele sunt disponibile în limita stocului. Există produse în oferta Zelateria care sunt disponibile doar in anumite perioade ale anului și in stocuri limitate, sau care se produc doar pe bază de comandă.

3. Comenzi

3.1 Modalități de plasare comandă

Comenzile se pot efectua:

Pentru a plasa o comandă pe site-ul www.zelateria.ro, trebuie să completați Formularul de Comandă, unde veți regasi următoarele câmpuri obligatorii:

Numele și prenumele, numele și prenumele titularului de comandă, pe numele căruie se emite documentul însoțitor al mărfurilor, care ridică marfa.

E-mail, adresa de e-mail la care poate fi contactat pentru confirmarea comenzii.

Telefon, numarul de telefon la care puteți oferi detalii, în cazul în care consultantul are nevoie de informatii suplimentare.

Produs, prin care se înțelege denumirea produsului pe care doriți să îl comandați și cantitatea dorită.

Data, reprezentând data de livrare sau ridicare comandă.

Mesaj de scris pe tort este o secțiune opțională, valabilă în cazul în care produsul comandat face parte din categoria Torturi și doar în cazul în care doriți un mesaj special pe care vă rugăm să îl specificați cât mai clar în căsuța respectiva.

Observații este o rubrică rezervată pentru diferite detalii sau cerințe speciale. În cazul în care alegeți ca produsele să vă fie livrate, vă rugăm tot aici să specificați adresa de livrare, cu indicații cât mai exacte, persoana de contact, dacă la adresă, ridicarea produselor o face altcineva decât titularul comenzii înscris deja la secțiunea Numele și Prenumele și intervalul orar de livrare.

Același set de informații complete, ca în Formularul de comandă, vă rugăm să specificați și în cazul în care plasați comenzile prin:

             lanr.0786 778 777, luni – duminica 9:30 – 22:00

3.2 Confirmarea comenzii

Dacă ați utilizat site-ul www.zelateria.ro, folosind Formularul de comandă, veți primi automat prin e-mail un răspuns care atestă trimiterea formularului către Zelateria. Acesta nu reprezintă confirmarea comenzii. O comandă este considerată confirmată atunci când primiți confirmare din partea unui consultant Zelateria, fie prin email sau telefonic. Zelateria își rezervă dreptul de a refuza o comandă în cazul în care produsele comandate nu sunt în stoc, nu pot fi produse din diferite motive până la data de ridicare/livrare a comenzii, nu se află în portofoliu, sau din orice alte motive obiective.

4. Ridicarea sau livrarea produselor

Aveți posibilitatea de a alege una dintre următoarele opțiuni pentru a intra în posesia produselor comandate:

4.1 Ridicarea personală a produselor

Puteți ridica personal produsele comandate, de la locația Zelateria- Braserie, situată pe Bulevardul Aviatorilor nr. 65, sector 1, după următorul program:

4.2 Livrarea produselor

Produsele comandate vă pot fi livrate la domiciliuu sau la orice adresă indicată, zilnic, între orele 10:00 – 15:00, utilizând mașini frigorifice autorizate pentru transportul alimentelor.

Vă rugăm să vă asigurați că sunteți prezent la adresa indicată pentru recepționarea comenzii în intervalul orar stabilit pentru livrare. Dacă nu, puteți desemna o altă persoană pentru a prelua comanda, cu condiția ca aceasta să aibă cel puțin 18 ani împliniți.

4.3 Condiții de livrare:

Curierul vă va contacta telefonic înainte de livrare, pentru a confirma prezența la adresa indicată, în intervalul orar stabilit.

În cazul în care nu răspundeți la 2 apeluri în interval de 30 – 60 de minute înainte de ora stabilită pentru livrare, curierul va incerca livrarea la adresa indicată.

Dacă nu sunteți prezent la adresă, comanda va fi redirecționată către locația noastră de pe Bulevardul Aviatorilor nr. 65, sector 1. În acest caz, veți primi un mesaj de informare, iar ridicarea produselor va trebui să o faceți personal, ulterior.

Costul livrării, dacă a fost aplicat în avans, nu va fi rambursat, iar în cazul în care nu a fost încă aplicat, costul se va adăuga la ridicarea comenzii.
Comanda va fi păstrată în locația noastră doar pe durata valabilității produselor. Dacă nu vă veți prezenta pentru a ridica produsele în această perioadă, comanda se va considera anulată, iar contravaloarea achitată în avans nu vă va fi restituită.

În cazul în care ați primit un alt produs decât cel pe care l-ați comandat, sau un produs pe care nu l-ați solicitat, vă rugăm să ne contactați imediat la numărul de telefon 0784 279 096, sau prin e-mail la comenzi@zelateria.ro , pentru a rezolva această situație. Toate costurile legate de transportul produsului greșit, precum și livrarea produsului corect (dacă este cazul), vor fi acoperite integral de Zelateria.


În perioade aglomerate sau în cazul unor condiții de trafic sau meteo dificile, pot apărea întârzieri, față de ora stabilită de livrare. În aceste situații, care sunt în afara controlului nostru, compania nu poate fi considerată responsabilă.

4.4 Tarife de livrare

Livrările se efectuează contra cost, exclusiv pentru comenzile care depășesc valoarea de 300 de lei, după cum urmează:

Pentru București, dacă valoarea comenzii depășește 1000 de lei, livrarea este gratuită.

Pentru zonele Mogoșoaia, Otopeni, Buftea, Corbeanca, Tunari, Afumați și Cernica, livrăm doar comenzile de minimum 1000 de lei, iar transportul este gratuit.

5. Prețuri produse și plată

5.1 Prețurile afișate

Toate prețurile sunt exprimate în LEI și includ TVA.  Prețurile pot fi modificate fără preaviz, însă prețul aplicabil unei comenzi este cel afișat în momentul finalizării comenzii.

5.2 Metode de plată

În funcție de valoarea comenzii și complexitate, se poate solicita plata în avans.

6. Politica de retur

Din motive de siguranță alimentară, produsele livrate nu pot fi returnate. În cazul în care primiți un produs care nu corespunde comenzii plasate sau care este deteriorat, vă rugăm să ne contactați la comenzi@zelateria.ro în termen de 24 de ore de la livrare pentru a soluționa problema.

7. Proprietate intelectuală

Conținutul disponibil pe acest website este protejat de legislația aplicabilă privind drepturile de proprietate intelectuală, drepturile de autor și drepturile conexe, și este proprietatea Zelateria.

Toate materialele disponibile pe website-ul www.zelateria.ro precum textele, grafica, elementele de design, imaginile, ilustrațiile, fotografiile, articolele, mărcile comerciale, denumirile și logourile, precum și alte informații, reprezintă proprietatea intelectuală a Zelateria sau a partenerilor săi, înregistrate sau neînregistrate. Aceste materiale nu pot fi copiate, modificate, utilizate în scopuri comerciale, distribuite, publicate pe alte platforme sau site-uri, incluse în cadre (framing), sublicențiate, transferate sau utilizate în orice alt mod, fără acordul prealabil scris al Zelateria.

Este interzisă utilizarea website-ului într-un mod care ar putea afecta funcționarea acestuia, rețelele conexe sau drepturile altor utilizatori. Orice acțiune contrară acestor prevederi poate atrage răspunderea utilizatorului în fața legii.

Top of FormBottom of Form

8. Confidențialitate și prelucrarea datelor

Datele personale colectate prin intermediul site-ului www.zelateria.ro vor fi prelucrate în conformitate cu Politica de Confidențialitate, care face parte integrantă din acești Termeni și Condiții. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale conform politicii noastre de confidențialitate. Datele colectate sunt utilizate pentru procesarea comenzilor și îmbunătățirea serviciilor.

9. Limitarea răspunderii

Zelateria nu poate fi responsabilă pentru orice daune directe sau indirecte care rezultă din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza site-ul sau serviciile oferite pe site, inclusiv daune cauzate de viruși sau alte componente dăunătoare. Utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru utilizarea site-ului.

10. Forța majoră

Zelateria nu va fi responsabilă pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale în cazul unui eveniment de forță majoră, așa cum este definit de legislația în vigoare. Forța majoră reprezintă un eveniment extern, imprevizibil, inevitabil și de neînvins, care împiedică total sau parțial executarea obligațiilor asumate.

În situația în care un astfel de eveniment intervine, obligațiile contractuale vor fi suspendate pe durata manifestării lui. Dacă acesta persistă pentru o perioadă mai mare de 5 zile calendaristice de la momentul producerii, oricare dintre părți poate notifica cealaltă parte în vederea anulării comenzii, fără a putea solicita despăgubiri sau alte daune.

Astfel de evenimente includ, dar nu se limitează la, catastrofe naturale sau alte circumstanțe excepționale și imprevizibile. În asemenea cazuri, Zelateria este exonerată de orice răspundere privind neîndeplinirea sau întârzierea obligațiilor sale contractuale.

11. Legea aplicabilă Litigii și reclamații

Acești Termeni și Condiții sunt guvernați de legislația din România. Orice dispută apărută în legătură cu utilizarea site-ului sau cu acești Termeni va fi soluționată amiabil. În caz contrar, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din București.

12. Contact

Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de acești termeni și condiții, vă rugăm să ne contactați la: